نگاه اول

روز –خارجی-نگاه اول

چهار راه

هوا:آفتابی

من:مضطرب

تو:مضطرب

ساعت یکی شدن نگاه ها

من:نگاه اول به تو

تو:نگاه اول به من

من:به دلم نشستی

تو:به دلت نشستم

ساعت یکی شدن دست ها

هوا:نیمه ابری

ساعت یکی شدن قدم ها

فانوس دریایی

من:سبک

تو:سبک

هوا:بارانی

ما:کنار هم

من:میلرزیدم و تو میفهمیدی

تو:میلرزیدی و نمیگذاشتی من بفهمم

هر دو بغل به بغل هم نشسته و آن کاپشن مشترک!

هوا:باران بند آمده

ما:دست در دست هم

دل در گرو دیگری

هوا:صاف

.....

نظرات 2 + ارسال نظر
شهروز چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 03:30 ق.ظ http://kingday.blogfa.com/

..................................................................
...................................................................
.............................................................
....................................................
................................................................
.................*
زیبا و غیر قابل توصیف !
حرفهای نگفته تو این نظرات هست که هر کسی مثل من جرات وصفشو نداره .

آرمین یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://rmin.blogsky.com

دنیای امروزمون دیگه دنیای انعکاس نیست .. دنیای جبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد