بوی عید

اسفند که میاد انگار همه چیز رنگ و بوی دیگه ای میگیره. هر چه قدر هم که بی حال و افسرده وبی حوصله باشی قاطی این تکاپو ها و شور و حال ها میشی وچقدر هم خوبه که بشی. چقدر خوبه که عید هست. حداقل تو ی این بازه زمانی اولویت های آدم تغییر میکنند. ماها فقط بلدیم همه چیز رو سخت تر کنیم. نمیدونم چرا از این همه شور و هیجانی که عید میاره ملت فقط بدی هاشو میبینن. مثل سختی خونه تکونی و خرید کردن و پول کم آوردن و غرغر بچه ها و سخت گیری های مادرا و خلاصه اتفاق به این خوبی رو الکی زهر مار میکنیم. نمیدونم من خیلی خو شبینم یا آدما دارن روز به روز بد بین تر و بد اخلاق تر میشن. من چند وقت پیش ،شاید نزدیک یک سال قبل یه تصمیمی گرفتم و اونم اینه که پای آدمای اینجوری و که فقط الکی غر میزنن و آه و ناله میکنن و نا امیدند رو از زندگیم قطع کنم. و مطمئنم تصمیم خوبیه. بنابراین با نهایت انرژی و روحیه به استقبال عیدی میرم که با همه وجودم آرزو میکنم شروع یک سال خوب با کلی اتفاق خوب برای خودم  و همه آدم هایی که دوستشون دارم و اونهایی که مثل خودم خوشبینن ،باشه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد